środa, 25 lutego 2015

Swatche palety Sephora + ostatnie makijaże + nowości

Cześć! Witam wszystkich w kolejnym poście bardzo cieplutko. Zdecydowałam się dziś przygotować Wam post ze swatchami mojego nowego cudeńka - palety Sephora. Właśnie dziś przyszła i jestem absolutnie zakochana! Ale i tak wiem, że żadna paleta nie zastąpi mojego kochanego Inglota ♥. Wracając do Sephory. Po pierwsze zaskoczyła mnie przepiękna pigmentacja palety. Szczególnie złotego cienia. Ma taką lekko kremową konsystencję i już odrobina wystarczy, by pokryć całe oko. Paletka składa się z dwóch zestawów cieni - na dzień i na wieczór.



Jestem nią absolutnie zachwycona ♥

Czekajcie na makijaż dzienny i wieczorowy z nią w roli głównej :)


A teraz czas na moje dwie nowości przywiezione przez mamę z Niemiec :)


Są to dwa żele firmy Balea. Pachną cudownie, aż chce mi się lata ♥.

I wrzucam Wam jeszcze dwa zdjęcia makijaży, które mogliście widzieć już na moim fanpage'u na Facebook'u.


Delikatnie przydymione oko z odrobiną fioletu


Delikatne fioletowe usta i sztuczne rzęsy :) 
Efekt mi się mega podoba ♥.
A Wy co o tym myślicie? :)


Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Zapraszam Was na mojego facebooka KLIK.

Do następnego ! :)

2 komentarze: