środa, 29 lipca 2015

Top 5 za 10


Cześć! Przychodzę dzis do Was z nowa seria "Top 5 za 10". Czyli po prostu pokaże Wam rewelacyjne kosmetyki do 10 zł. Zapraszam! 


               Cienie do powiek Enjoy
Kupiłam te cienie w małym sklepiku. Są rewelacyjnie napigmentowane. Posiadają rownież bogata paletę kolorów. Dla mnie spisują sie rewelacyjnie. Prawie jak moje ukochane Ingloty. 
Cena:5 zł paletka/cień 


                  Rozświetlacz Lovely
Kupiłam go ponad miesiąc temu i nie wyobrażam sobie bez niego życia. Ma piękny kolor, długo sie utrzymuje. Uwielbiam.
Cena:8 zł


              Maskara Wibo
O tej maskarze mowię wszystkim, pisze o niej wszędzie. Jest rewelacyjna. Pięknie wydłuża, pogrubia. Nie będę sie tu rozpisywać, bo możecie zajrzeć do moich ulubieńców i tam rozpisałam sie dłużej.
Cena:9 zł 


                  Maybelline 
To cudeńko znają chyba wszyscy. Pięknie nawilża, koloryzuje, pachnie. Cudeńko. Więcej pisałam tez w ulubieńcach. 
Cena:10 zł 


                  Miss sporty
Uwielbiam ta pomadkę. Piękny kolor, zapach, trwałość. Mogłabym tak wymieniać godzinami. Więcej w ulubieńcach ;). 
Cena:9 zł


To tyle na dzisiaj! Buziaki! :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz