środa, 1 lipca 2015

Ulubieńcy czerwca :)

Hej! Co u Was? Niestety ale pogoda na Mazurach nie rozpieszcza. Nie jest zbyt gorąco. Dzis przychodzę do Was z ulubieńcami czerwca. Czerwiec przeleciał bardzo szybko. I mam dla Was kilka produktów, które zawładnęły zupełnie moim sercem :). 



            Tonik Rival de Loop 
Kupiłam ten tonik, bo poleciła go jedna z użytkowniczek Instagrama. Bardzo fajny, delikatny, bezalkoholowy tonik do buzi. Jest super wydajny, ma delikatny zapach. I na dodatek kosztuje niecałe 4 złote! :)


              Woda tonizująca Ziaja

Słyszałam mnóstwo pozytywnych komentarzy na temat tego cudownego płynu. Kupiłam go przy okazji jakichś zakupów. Bardzo mi sie spodobał. Fajnie odświeża nie tylko buzie i ciało, ale także makijaż. Używam tej wody codziennie około 3 razy. Jest rewelacyjna. Nawet moja przyjaciółka sie na nią skusiła :). 


             Maskara Wibo 

Długo szukałam idealnej masakry. Do czasu az właśnie ta wpadła mi w ręce. Jest super! Fajnie wydłuża, pogrubia i podkręca rzęsy. Nie mam ani jednego zastrzeżenia co do niej :). Moim zdaniem ideał :).


                    Pomadka Softer 01

Znalazłam ta pomadkę na promocji. Już kiedyś o niej pisałam, wiec nie będę sie rozpisywać. Idealny kolor, pięknie gładko idzie po ustach, długo sie utrzymuje, super nawilża. Bardzo lubię :).


           Kredka do brwi Essence 04

Kupiłam ta kredkę kilka miesięcy temu i od wtedy stala sie moim ulubionym produktem jeżeli chodzi o podkreślanie brwi. Ma w sobie wosk, wiec rzęsy trzymają sie w ryzach. Ma tez fajny grzebyczek. Bardzo sie polubilysmy :). 

I to koniec na dzis ;). Jutro kolejny post. Będzie to szmaragdowy makijaż ;). Do jutra! Buziaczki! :*







1 komentarz: