wtorek, 12 stycznia 2016

Ulubieńcy grudnia 2015

Hej! Witam Was w nowym poście :). Wracam do Was po bardzo długiej przerwie z ogromna dawka energii :). Wiele osób prosiło mnie o nowe posty, wiec zaczynam. 
Dzis przygotowałam dla Was ulubieńców grudnia. Nie było ich duzo, ale zawsze cos ;). Zapraszam do czytania!!! 


1.Ksiazka Red Lipstick Monster

Książkę dostałam na święta od mojej przyjaciółki. Baaardzo sie ucieszyłam :). Ewa jest jedna z moich ulubionych YouTuberek. To właśnie ona wprowadzała mnie w ten "kosmetyczny swiat". Książka jest cudowna. Czytałam juz wiele poradników makijazowych, ale wszystkie zawierały tylko takie "suche" informacje. A ta jest zupełnie inna. Taka tworzona z miłością. Wiem, ze Ewa włożyła mnóstwo pracy i serca, by ta książka była jak najlepsza. I udało jej sie! Polecam wszystkim dziewczynom, nawet tym ktore niekoniecznie chcą wykonywać makijaż profesjonalnie :). 

2.Zestaw perfum Versace 

Ten zestaw to prezent od mojej mamy. Jest przepiękny! Po pierwsze cieszy oko, pozwala poczuć sie pięknie i luksusowo. Zapachy sa po prostu boskie! Z zapachem Bright Crystal byłam juz dawno "zapoznana", bo mam ja w pełnowymiarowym rozmiarze. Reszta rownież absolutnie mnie zachwyciła! Czarna jest mega seksowna, ciężka. Idealna na wieczór! Jasnoróżowa leciutką, dzienna. Żółta jest bardzo orzeźwiająca, a ciemno różowa jest idealna mieszanka słodkich i ciężkich zapachów. W każdym z tych zapachów absolutnie sie odnajduje! Uwielbiam :). 


3.Krem BB Smashbox
Znalazłam go ostatnio "na dnie" toaletki i na postanowiłam odświeżyć nasza znajomość. Bardzo fajny, długotrwały i leciutki krem idealny na co dzień. 

4.Korektor do konturowania Mac
Mam go juz od dłuższego czasu. Jest bardzo ciemny dlatego idealnie sprawdza sie do konturowania na mokro, którego jestem zwolenniczka :). Jestem zaskoczona jego wydajnością! Bo używam bardzo często, a on nadal sie nie kończy. 

5.Rozswietlacz My Secret
Jestem wielka fanka kosmetyków tworzonych przez mistrza makijażu Daniela Sobiesniewskiego. Rozświetlacz jest chyba jego najbardziej udanym produktem. Z powodzeniem zastępuje dość drogi, kultowy juz rozświetlacz z TheBalm. A kosztuje 6 razy mniej! 


6.Tusz do rzęs Max Factor
Jeden z najlepszych tuszy do rzęs na polskim rynku. Pięknie wydłuża, rozdziela i pogrubia nawet najkrótsze rzesy. Stosuje go na moich klientkach i często zastępuje on nawet sztuczne rzesy. Jest tez stosunkowo niedrogi. Zreszta kupowanie maskar za kilka stow jest absolutna głupota, bo jest to produkt który należy wymieniać co 3 miesiące, zeby nie podrażnić delikatnych oczu. Pamiętajcie o wymianie kosmetyków, ktore nakładamy na nasze oczy. 

7.Pomadka Laura Mercier
Od kiedy mam używam absolutnie namiętnie! Piękny soczysty kolor, trwałość na szóstkę z plusem! Mimo ze należy do produktów bardzo drogich, uważam ze warto wydać na nia każda złotówkę :). 

I to tyle na dzis! Juz niedługo post na temat mojego codziennego makijażu :). Dobrej nocy :*







2 komentarze:

  1. mam książkę Red Lipstick Monster i zestaw perfum Versace są super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiązka mega mnie zavhwyciła! Chyba jedyny dobry, polski poradnik o makijażu :)

      Usuń