wtorek, 6 października 2015

Tydzień z MakeupbyGabi I Dzień 3 I Jesienny must have

Dobry wieczór! Pisze do Was juz leżąc w łożku. Kompletnie zapomniałam wcześniej wrzucić post na bloga, wiec pisze dopiero teraz. Dzis króciutko, bo padam na twarz. Pokaże Wam moje must have jeżeli chodzi o jesień :). Zapraszam! :)


Po pierwsze pomadki. Kolor, który szczególnie kojarzy mi sie z jesienią to bordo. Dlatego tez pokaze Wam przepiękna pomadkę z Avonu w kolorze Rare Red. Druga pochodzi z Wibo z serii Eliksir. Ma piękny brązowo-nudziakowy kolor. Pomadka jest super nawilżająca. 


Drugim must have sa lakiery do paznokci. W jesień uwielbiam używać ciemnych kolorów. Moje dwa ulubione to Essie i bordo z Avonu. 


Ulubionym zapachem nie tylko na jesień sa perfumy z Avonu Luck. Najpiękniejszy zapach kojarzący mi sie ze świetami, bo właśnie wtedy dostałam ja od firmy Avon. Piękny, trwały, mocny zapach. 


Ostatnim ulubieńcem jesiennym sa wrzosy. Absolutnie uwielbiam ich wygląd. Kiedy je widze od razu mam przed oczami piękną, złotą jesień :). 

I to tyle na dzis! Króciutko, ale jest :). Ja lecę spac i Wam życzę dobrej nocy :). Do jutra! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz