środa, 18 marca 2015

Moja codzienna pielęgnacja twarzy

Cześć! Jest środa, wieczór. Miałam ogromną ochotę napisać nowego posta już wcześniej, ale niestety mój telefon wariuje. Musiałam zawieźć go do naprawy i tak naprawdę od 4 dni nie kontaktuję się ze światem. Mimo wszystko myślałam, że będzie gorzej, ale nie jest źle. Nie jestem chyba, aż tak od niego uzależniona, żeby nie móc normalnie funkcjonować :).

Dzisiaj przychodzę do Was z moją codzienną pielęgnacją twarzy :). Zapraszam !


Po pierwsze - demakijaż. Chyba najważniejsza część pielęgnacji naszej buzi. Ja do demakijażu oczu używam płynu dwufazowego z Avonu (jednego z moich ulubionych), a do demakijażu twarzy używam mojej ukochanej Ziajki. 


Krokiem drugim zawsze jest żel, który usunie resztki makijażu i brudu. Ja używam tego z Avonu. To już moja druga butla i szczerze mówiąc jest naprawdę dobry. Kosztował niewiele bo tylko 4 zł na wyprzedaży, ale ja go po prostu uwielbiam.


2 razy w tygodniu używam także peeling'ów. Albo tego mocno złuszczającego z Soraya'i albo tego delikatniejszego z Lirene.


2-3 razy w tygodniu używam także maseczek do twarzy. Mam jedną z Naturalsa, ale nie przepadam za nią. Za to te z serii Planet Spa absolutnie uwielbiam. Są rewelacyjne ♥.


Nawilżenie to również bardzo ważna sprawa. Na dzień, pod makijaż używam lekkiego kremu z Iwostin, a na noc bardziej odżywczego  Avonu z serii Anew.


I ostatnim elementem mojej codziennej pielęgnacji cery jest żel pod oczy. Ja używam tego chłodzącego z Flos-leku.

Do następnego ! :)

2 komentarze:

  1. Jak sprawuje się ten peeling z Lirene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go lubię ! Do mojej suchej cery jest naprawdę dobry :) delikatnie złuszcza naskórek, buzia jest po nim super gładka !

      Usuń