wtorek, 24 marca 2015

Nowości. Haul zakupowy



Cześć! Wiem, że ostatnim czasem troszkę mnie nie było, ale niestety miałam telefon w naprawie. Ale już do Was wracam i posty będą pojawiać się częściej :). Zapraszam Was na mój haul zakupowy :)

Kilka rzeczy dostałam na urodziny, trochę zamówiłam na ezebra.pl.



Tonik Avon

Nie jestem niestety wyjątkiem i tak samo jak inne nastolatki mam problemy z wypryskami. Już od dłuższego czasu nie używałam toniku. W końcu kupiłam ten z Avonu przeciw wypryskom. I od kiedy zaczęłam go używać ich ilość znacznie się zmniejszyła. Efekty widziałam już po pierwszych kilku dniach stosowania. Działa cuda :). Jedynym minusem jest jego zapach, ale już po 3 dniach się o niego przyzwyczaiłam.
Cena: 7zł


Zestaw do konturowania twarzy Lovely

Te cudowne trio dostałam od Klaudusi na urodziny. Bardzo go lubię. Pudru i rozświetlacza/różu używam codziennie i bardzo lubię jego efekty.




Bronzer W7 Honolulu 

Na ten bronzer miałam ochotę już dawno temu. Niestety nie mogłam go dostać nigdzie stacjonarnie, więc kiedy tylko zebrałam się za zamówienie z ezebry postanowiłam go kupić. I nie żałuję. Odstawiłam wszystkie bronzery. Używam tylko tego. Jest idealny :)

Cena:12 zł



Od Klaudusi dostałam również bardzo ciemny róż z Calvina Kleina. Ma piękny śliwkowy kolor. Zostawię go sobie raczej na jesień :)


Puder Avon Colortrend Light

Ten puder zamówiłam już jakiś czas temu. Jest całkiem fajny. Podoba mi się, ale nie będę się więcej rozpisywać, bo użyłam go jakieś 3 razy.

Cena:16 zł


Paleta korektorów Lovely

To również prezent od Klaudii. Są super kremowe, bardzo ładnie kryją. Jestem z nich bardzo zadowolona.


Kredka do brwi Manhattan

Kupiłam je bo były super tanie. Zamówiłam trzy - jedną dla mnie, dla Klaudii i dla mojej siostry Natalii. Są na mnie ciut za ciemne, więc będę ich raczej używać na kimś.

Cena:1,17 zł



Żelowy eyeliner Manhattan

Już od dłuższego czasu zabierałam się za kupno żelowego eyelinera. Kiedy spróbowałam jestem prawie pewna, że nigdy w życiu nie kupię innego. Uwielbiam ♥.

Cena: ok.6 zł


Cień w kremie Color Tattoo 24HR 

Nie chciałam w Rossmannie wydawać ponad 30 zł na te cień, którego używam do brwi. Na ezebrze znalazłam go za jedynie 13 zł, więc od razu wrzuciłam go do koszyka, Jest naprawdę fajnym kosmetykiem i bardzo się polubiliśmy :).



Żelowy eyeliner i rozświetlacz Miss Sporty

Ten kosmetyk widziałam po raz pierwszy w życiu. Eyelinera jeszcze nie używałam, ale rozświetlacz jest rewelacyjny. Używam go teraz bardzo często. Ma fajną żelową konsystencję. Lubię! :)

Cena: ok.4 zł


Szminka Miss Sporty

Zupełnie zapomniałam, że w ogóle ją zakupiłam. Jest całkiem spoko. Daje ładny kolor na ustach, pięknie pachnie ♥.

Cena:ok.3 zł


Szminka Maybelline 

Moja perełka ♥. Pięknie wygląda na ustach, nie wysusza ich, ma cudowny kolor. Ulubiona ♥.

Cena:ok.8 zł

I to tyle :)

Do następnego ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz