poniedziałek, 9 marca 2015

Moja toaletka i organizacja kosmetyków ♥

Cześć! Witam Was w cieplutki wiosenny wieczór :). Dziś post, który ma ogromne zainteresowanie wśród blogerek i vlogerek. Czyli post o mojej toaletce, kolekcji kosmetyków. Jestem mega podekscytowana i mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu :). Zapraszam!



Moja toaletka pochodzi z Ikei. Lustro mam jeszcze z pokoju przed remontem. 



Z lewej strony mojej toaletki stoi lampka z Ikei, szklany słoiczek na waciki z Pepco, białe pudełeczko na patyczki. Obok na palecie cieni Sephora leży Tanglee Teezer i zestaw do paznokci z Rossmanna. Z przodu stoi organizer z Biedronki.


W organizerze znajdują się moje tusze do rzęs, eyeliner i konturówki do ust. Z przodu stoją moje ulubione lakiery do paznokci, a z prawej strony moje wszystkie szminki.


Z prawej strony mojej toaletki stoją dwa ażurowe kubeczki. W jednym mieszkają moje wszystkie mascary, a w drugim pędzle. Z tyłu za pędzlami stoją dwa "kabuki brush".


Na srebrnym talerzyku stoją moje wszystkie zapachy, perfumy, antyperspiranty i utrwalacz do makijażu.


Tak wygląda moja szuflada. Mam w niej dwa organizery, w których mieszkają moje kosmetyki. Lecąc od lewej: podkłady, korektory, pudry, bronzery i róże. A w drugim organizerze: cienie, sztuczne rzęsy, bazy pod cienie, błyszczyki, balsamy do ust, kredki do oczu, zalotki i zestaw do brwi. Za organizerami mieszkają sobie moje paletki: Avon, Sephora, Inglot, Lovely, Markwins.

I to tyle ! Mimo, że wiem jak dużo mam kosmetyków ciągle chcę je kupować ! 

"Apetyt rośnie w miarę jedzenia"

I właśnie tym cytatem zakończmy dzisiejszy post :).

Do następnego ! :)






2 komentarze: