wtorek, 12 maja 2015

7 dni 7 makijaży I Dzień 2

Cześć ! Dzisiaj kolejny post z serii "7 dni 7 makijaży". Niestety, ale dziś nie miałam czasu zrobic zaplanowanego makijażu, ale mimo wszystko chciałam Wam pokazać makijaż i nie opuścić żadnego dnia w blogowaniu. Dlatego pokaże Wam mój ulubiony makijaz czyli "smokey eye", który wykonałam po obejrzeniu filmiku Magdaleny Pieczonki. Tego zdjęcia jeszcze nie wiedzieliście, wiec wrzucam właśnie te ;). 


Kosmetyki których użyłam:
Podkład Pierre Renee 
Korektor Be Beauty
Puder Be Beauty
Bronzer Joko
Rozświetlacz Oriflame
Kredka do brwi Essence
Baza pod cienie Avon
Kredka czarna Avon
Cienie Inglot
Eyeliner Lemax
Tusz do rzęs Astor
Błyszczyk Bell

Taki króciutki post! Ja życzę Wam kochani miłej nocki i do następnego ! Buuuziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz