poniedziałek, 4 maja 2015

Szybki rzut na dzisiejsze zakupy :)

Cześć! Niestety, ale niespodzianki dla Was troszkę się przeciągają w czasie z powodu po prostu braku mojego czasu. Jutro sprawdzian z chemii, bierzmowanie. Mam urwanie głowy ostatnim czasem! Ale zdecydowałam się napisać choć króciutką notkę na temat moich dzisiejszych zakupów. Byłam w Rossmannie na -49% wyprzedaży i kupiłam cztery rzeczy :). Tylko cztery.


Niestety, ale nie było już maskar Pump Up z Lovely, ale słyszałam, że ta z Wibo też rewelacyjnie się sprawdza, więc wzięłam :). Kolejną rzeczą jest żel do brwi z Wibo, którym jestem absolutnie zachwycona. Najszybszy sposób na zaznaczenie brwi. Po prostu cudo! Skusiłam się również na dwa linery z Lovely- czarny i turkusowy. Testowałam dzisiaj i jestem baaardzo zadowolona :).

Zdjęcie na dziś :)


Także to tyle kochane robaczki! Tyle moich zakupów! Zapraszam na mojego facebooka :). Do następnego ! Trzymajcie się, buziaki ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz