niedziela, 17 maja 2015

Organizacja kosmetyków

Cześć! Witam w nowym poście. Niestety nie dotrwałam do końca i nie dokończyłam postów z serii "7 dni 7 makijaży" no ale cóż... Za to dziś przychodzę do Was z organizacja moich kosmetyków. Post o toaletce juz był, a teraz przyszedł czas, abym pokazała Wam moje wszystkie kosmetyki :). Zaczynamy ! 



Po lewej stronie stoi lampa z Ikei, szklany słoiczek na waciki, plastikowy pojemniczek na patyczki, talerzyk z moimi codziennymi kolczykami, paleta z Sephory, Tanglee Teezer i krem z Nivea. 


Dalej stoją dwa pojemniczki z Ikei. W pierwszym znajdują sie moje wszystkie tusze do rzęs, w drugim lezą moje pędzle. 


Po prawej stronie stoi organizerek z Biedronki i tam znajdują sie moje wszystkie szminki, dwa tusze, konturówki do ust i dwa lakiery do paznokci. 


W szufladzie znajdują sie dwa organizery. W pierwszej przegródce leży cześć moich podkładów i bazy pod makijaz. W drugiej przegródce lezą moje wszystkie korektory i Beauty Blender. 


Z tylu leży reszta moich podkładów. W kolejnej moje podkłady w kompakcie i wszystkie pudry. W ostatniej lezą moje róże, rozswietlacze i bronzery. 


W następnym organizerze lezą moje sztuczne rzęsy i małe paletki z cieniami. Niżej znajdują sie cienie w kremie, pojedyncze cienie, eyelinery i pigmenty. 


W ostatniej części organizera lezą moje błyszczyki, ulubione lakiery do paznokci, dwa produkty do ust i moje wszystkie kredki do oczu i produkty do brwi. 


Na końcu lezą moje paletki: z Inglota, Lovely, Avonu, Sephory i Markwinsa. Z tylu lezą jeszcze chusteczki, temperówka i woreczek na biżuterię. 


Pod toaletka stoi moja komódka z produktami do pielęgnacji. Na niej leży koszyczek z kosmetykami do demakijażu, na nich leży moja kosmetyczka. Obok lezą moje dwie palety z Inglota i Ruby Rosę, a na nich stoi zmywacz do paznokci. I to juz tyle. Do następnego! :*












1 komentarz: