niedziela, 10 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia


Witam Was w ten cudowny niedzielny wieczór. Od wczoraj mam wspaniały humor. Byłam na ognisku z Klaudią (ostatnimi czasy co tydzień spotykamy się z kolegami na ogniskach, takie miłe spotkania :)). Było jak zwykle świetnie. Jest tam tak pozytywnie, że ja sama (czyt. dyskotekowiczka) zrezygnowałam z częstszych pojawianiach się na dyskotekach. Teraz wybieram to samo, może małe, kameralne towarzystwo, ale z nimi czas wykorzystuję w 100% korzystnie. Uwielbiam ich po prostu. A teraz przechodzimy do ulubieńców ♥. Może nie jest ich wielu, aczkolwiek są to moje ukochane perełki, które naprawdę są rewelacyjne. Przechodzimy do poszczególnych kosmetyków :).


Podkład Loreal Infaillible
Już od dłuższego czasu leżał w mojej toaletce. Ostatnio postanowiłam go użyć i absolutnie się zakochałam. Idealne jak dla mnie krycie, ładnie stapia się ze skórą, daje jej świeży i promienny look, utrzymuje się meeega długo. Gdy wracam z zajęć do domu nadal mam go na buzi. Jest naprawdę dobry i polecam go Wam bardzo bardzo mocno.


Puder Bell transparentny
Dostałam go na któreś święta od mojej siostry. Jest moim ulubionym pudrem z całej kolekcji! Wygląda bardzo naturalnie, nie obciąża cery, na buzi daje efekt tzw. "airbrush", czyli wygląda tak leciutko, świeżo. Nie kosztuje dużo i na dodatek jest hipoalergiczny. Puder idealny :).


Żel do brwi Wibo
Mam go może za krótko, żeby stał się moim ulubieńcem, ale po prostu musiałam go tutaj wrzucić. Daje piękny, naturalny efekt na moich brwiach. Jego jedynym minusem dla początkujących może być fakt, że po prostu trzeba nauczyć się z nim obchodzić. Ja już wiem jak z nim współpracować i jestem mega zadowolona z efektu jaki mi daje.


Szminka P2 12
Kupiłam tą szminkę już jakiś czas temu w Niemczech. Jest piękna. Ma kolor idealny na co dzień. Bardzo lubię jak nawilża usta. Jest super kremowa, daje piękny efekt na ustach. Ulubiona ♥.

I to tyle w dzisiejszym poście ! Zapraszam do częstego zaglądania na mojego bloga, bo już jutro rusza "7 dni 7 makijaży" :)). Miłej nocki ! Dobranoc :* Do następnego! :)





1 komentarz: